جديدترين اظهارنظر وزير ارشاد درباره‌ي خانه سينما
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است
Image

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي خبر داد كه در آخرين جلسه‌ي شورايعالي سينما؛« تصميم بر اين شد كه تشكل جديدي در ارتباط با سينما با عنوان خانه سينما يا باشگاه سينماگران با مشورت خود سينماگران ايجاد كنيم.»

امروز در حاشيه جلسه هيات دولت، سيد محمد حسيني در پاسخ به سوالي در مورد جلسه روز گذشته شوراي عالي سينما با حضور رييس‌جمهور، گفت: در سال جديد، سه جلسه شوراي عالي سينما با حضور رييس‌جمهور برگزار شده، در حالي كه جلسات شوراي عالي در كشور هر شش ماه يك بار برگزار مي‌شود.

وي با اشاره به اينكه اين جلسه با حضور اعضا برگزار شد، گفت: يكي از مواردي كه در اين جلسه مطرح شد در مورد فعاليت‌هاي صنفي بود و به زودي اين مساله دنبال مي‌شود كه ما صنفوف مختلف سينمايي ايجاد كنيم و همچنين تصميم بر اين شد كه تشكل جديدي در ارتباط با سينما با عنوان خانه سينما يا باشگاه سينماگران با مشورت خود سينماگران ايجاد كنيم.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ادامه داد: اين تشكل با اساسنامه جديد و قانوني آغاز به كار خواهد كرد و در اين ارتباط نظر خود سينماگران را جويا خواهيم شد.

حسيني در پاسخ به اين سوال كه آيا اسم تشكل جديدي كه ايجاد خواهيد كرد خانه سينما خواهد بود؟‌ گفت: همان‌طور كه گفتم در مورد اسم آن با مشورت با خود اهالي سينما تصميم‌گيري خواهد شد.

وزير ارشاد در بخش ديگري از اين گفت‌‌وگو خبر داد: چهارشنبه هفته آينده همراه با خانم دستجردي در بيمارستان شهيد رجايي حضور خواهيم پيدا كرد و اين بيمارستان به هنرمندان خدمات‌رساني خواهد كرد.

حسيني از برگزاري مسابقات بين‌المللي قرآن از يكشنبه هفته آينده در تهران خبر داد و همچنين گفت: در حال فراهم كردن مقدمات برگزاري نمايشگاه قرآن براي ماه مبارك رمضان هستيم كه اين نمايشگاه يك هفته قبل از ماه رمضان آغاز خواهد كرد و بخش‌هاي جديدي نيز به آن اضافه خواهد شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب